Kom igång med din körkortsresa! Nu kör vi!

Du som inte tidigare har tagit körlektioner hos oss börjar med att skriva in dig i vår trafikskola.
Du får en bekräftelse per mail om att du är inskriven tillsammans med dina inloggningsuppgifter till bokningsportalen "TrafikskolaOnline", där du kan boka körlektioner, plugga teori och följa dina framsteg.
Du kan självklart boka körlektioner genom att kontakta oss via mail eller ringa.

Boka lektion:
E-post: info@vaksalatrafikskola.se
Tel: 018 – 15 10 60, 073 - 42 77 888

VILLKOR:

KURSER: Kursen ska vara betald senast 2 dagar innan kurstillfället.
                  Avbokning av KURS ska ske senast 2 dagar innan kurstillfället.
                   Vid sen avbokning debiteras hela kursavgiften.

KÖRLEKTIONER: Körlektionen ska vara betald innan körlektionen äger rum.
                                  Avbokning av KÖRLEKTION senast 13:00 dagen innan via elevportalen eller genom mail: info@vaksalatrafikskola.se.
                                  Vid senare avbokning debiteras hela beloppet för körlektionen.

Endast personer bokade på kursen får närvara. Barn får ej närvara.
Alla priser och förskottsbetalning gäller ett år från inköpsdatum.

Tveka inte att kontakta oss
om du har några frågor!